Tvätt, Födelsedag och Skogar.


Oj oj oj vad tvätten går åt.! De blir ett evighets göra med en buddah baby som kräks lite här och där. Härligt! hehe.. Hade tvättid igår, välbehövligt med tanke på att vi beger oss mot Värmlands vackra skogar i eftermiddag. Där ska bland annat min födelsedag firas imorgon. Grilla med underbara La familia.! Ska bli skönt att komma iväg lite, sen ska de bli extra kul att få presentera Mio för de nära och kära som inte fått chansen att träffa honom än.

Här bjuds på lite små komiska smygfoton idag.. Hahaha..
Ja, tröttheten tar ut sin rätt till slut.!

     

detta är vad jag kallar kärlek,
se sina bättre halvor sten sovandes och direkt tänka
; -Kameran!

kan tillägga att J inte visste att jag tagit kortet på honom och Mio,
och jag kände inte heller till kortet han tagit av oss.. Fint och förevigat!


Lilla baby Buddah.



Nej, jag har egentligen annat jag borde göra nu. Packa för att nämna en sak.
Ha en underbar helg mina söta kära vänner. De ska jag se till att ha.!

tack för ordet.!

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Naaaaw så vackra kort på er sovandes föräldrar :)



Jag träffa juh bara J en gång, men på kortet på bara Mio tycker jag har hans ögon. kan de stämma????



Ha en underbar födelsedag imorgon gumman!!! Massa pussar o kramar

2009-04-30 @ 20:36:21
Postat av: Morbror J

Jag tror/hoppas att Mio (låter som en möbel) har sina egna ögon.

Dusch & Kran, Morbror J - Han den snygge av morbröderna.

2009-04-30 @ 21:33:32
Postat av: Morbror J

Jag glömde. Grattis på födelsedagen i morgon. Hoppas du förstår att de flesta människorna är ute för att demonstrera den 1:a maj. Dom firar inte din födelsedag. Sorry!

/Morbror J.

Ps. Om ni träffar din bror M, ge honom en BAMSEKRAM från mej.

2009-04-30 @ 21:39:43
Postat av: Suki

Så sjukt söta! Blir helt sentimental. Och grattis i efterskott.

2009-05-05 @ 13:37:03
Postat av: theresia

åååh, det är så hjärtat smälter av era sovande bilder ;D

2009-05-08 @ 21:31:25
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0