Älskade barn.

Mio sover.. de har han gjort sen 17:30 ca. Han var riktigt trött, och de beror med störst säkerthet på att han haft feber för första gången idag. Inte så jätte hög feber, 38,8 men de var tillräckligt för att han skulle vara ledsen, avstå maten (som han annars är extremt förtjust i) så efter lite om och men så gav jag honom alvedon.

J är ute med sina arbetskamrater idag, och Mio har ju i princip bara sovit av och till hela eftermiddagen så lite ensamt har de varit här. Dock fick jag fint fika besök här runt 13:00 tiden. Min mamma och hennes goda vännina L stannade till innan dom åkte vidare mot Malmö. Mycket mysigt, dock var de ju synd att inte Mio var på sitt vanliga pigga glada humör. Så typiskt, men de är ju inte hans fel. Får bara hoppas han är bättre imorn, förut när jag tog tempen på honom hade han ingen feber längre iallafall, skönt för han. Min lillfis..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0