Att smaka eller inte smaka.


Nu har smakisperioden dragit igång! I förrgår fick Mio smaka på potatis mosat med bröstmjölk (Mmm.. right!) Haha.. Såg roligt ut när de kletades runt i munnen för att efter en stund komma ut. Jag måste nog säga att jag tycker de gick ganska bra ändå för att vara första smakgången. Igår gick de ännu bättre och han åt säkert upp en matsked sammanlagt. Fotorna från första smakprovet får tala för sej själva!


    


Lilla sötnöten..



Idag ska han få prova på mer potatis såklart, men även lite mosad morot. Gjorde i ordning ett gäng smak portioner och frös in, smart drag av mamma emm. Lite spännande är de faktiskt, man vet aldrig om de går åt pipan eller om de blir en hit. Ha en fin dag mina nära och kära!

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej sötnos!



Tusen tack, första dagen var riktigt rolig och det här kommer bli en riktigt bra arbetsplats.



Hur är det me dig? Fina bilder från dopet och urgulliga kort på Mio och sin matprovning.



Kramar Kattis

2009-08-13 @ 21:00:45
URL: http://blogg1985.blogspot.com
Postat av: -svantes mamma-

Hihih så sött!!!



Gumman, hade du ledig för mig o svante någon dag???VI kan ta nästa vecka om du vill för helgen är heeeelig med min sambo denna vecka. :)



Puss o kram

2009-08-14 @ 08:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0