Backa tillbaka till backaplan.



Idag har jag och lilla Mio varit på backaplan, och inte av vilken anledning som helst.. Nej vi träffade och fikade med söta Svante och Svantes fina fina mamma. (Hon och jag som är halvsmarta men skitsnygga, hehe) Eller ja, jag fikade kan man säga.. Satt där och åt min blåbärspaj och drack min latte med skammen i ögonen, (nej riktigt så illa var de inte, jag är ju inte blyg!) medans fina vännen S drack vatten. Hon gör nämnligen något jag skulle behöva göra. Går på en grymt fungerande diet! Nog om de.. Vi gick runt i affärer men jag höll mej till fönstershopping! Tack för idag vännen, var kanon mysigt att bara gå runt, snacka lite skit och irritera resten av folket genom att gå i bredd med två barnvagnar! ;-)

Åhh.. Jag blir så arg på mej själv.. Tog faktiskt med mej kameran idag, men tror ni jag kommer ihåg att plocka upp den och knäppa ett par kort? Neeheeeejdååå.. Sablans j*#la skit. Okej, tackvare mitt (inte helt för ovanlighetens skull) misstag så snor jag två foton som fina S tog av mej och Mio (tur att man inte är ego va?) och lägger ut dom. Så kan alla se min "dagens outfit" dessutom! Var och varannan känd bloggerska lägger ju ut de, så för att hålla sej trendig i bloggen är de nog ett krav att visa vad man har på sej för kläder har jag förstått? Eller?

Hahaha.. Som Alf skulle sagt; - I kill me..
och vet du inte vem alf var så är du antingen för ung eller bör helt enkelt ta reda på de!
hehe..



 en snopen Mio.

 och en charmig Svante.
                                                                     i haklappen som fina S köpte till honom idag.


Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Denice- mamma till Hampus

okej=)

ja alltså, värkar hade jag i ca 24 timmar, men från att vattnet gick tog de 45 minuter.

Och jag öppnade mig från 2cm till 10 på ca 3 timmar.. så jaa det gick rätt fort!

har haft en helvetes kväll. Hampus ville inte äta nånting, inte välling, inte ersättning, inte gröt. Fick i han lite majs&potatis som han älskar men sen gick det inte mer.

2009-08-17 @ 23:00:07
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Hihihi "gick i bredd med barnvagnarna för att irritera" Alltid lika kul o gå i bredd... hahaha :)



Tack vännen för en mysig träff... De får bli en snart igen o nästa gång ska jag planera in min mat-tid lite bättre. Var sjukt hungrig när jag kom hem! Över 1,45h försent mot vad jag brukar äta. hahaha



Och sen tycker jag inte att du behöver gå på den dieten, du har dröm kroppen gumman! Snygga långa smala ben och överdelen är det inget större fel på heller ;) Pussa

2009-08-18 @ 09:17:43
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: t

vad är det för bra diet!? geee mig ;D

2009-08-19 @ 16:28:40
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0