dopet.


Dopet gick fin fint, lite tårar när Mio blev lutad bakåt och fick vatten på huvudet trots att jag kämpat och "prov" döpt honom i abborren, gäddan och den heliga laxens namn. hehe.. Berättade detta för prästen och hon skrattade gott! Smörgåstårterna var kanon goa och sällskapet fantastiskt! Är så glad över att så många kunde komma och hoppas verkligen att alla fick en trevlig upplevelse ute i Glava. 

Bjuder på ett par bilder nu istället, då en bild faktiskt säger mer än tusen ord!
Fotografen är ingen mindre än min kära svärfar.


Glava kyrka.


Gudmor, Jag själv, älskade J med Mio och Gudfar.


     


Tack alla mina nära och kära som hjälpte till att göra
Mios dopdag till en fantastisk och minnesvärd dag.

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Åååh så fint dop de verkar ha vart!!! Kyrkan var jätte vacker, men du var då tusen ggr snyggare! :) hihi Kul o se dej uppklädd... hihihi



Har ni bil någon dag i veckan??? Ni får jätte gärna komma hit en stund om ni vill det isåfall. Så kan Mio prova gåstolen oxå om du vill =)

Annars kan vi ses o göra nått annat hos er eller på backaplan kanske?



Massa kramar från oss!

2009-08-11 @ 17:38:39
Postat av: -svantes mamma-

jag glömde ju: Vad kul att du börjat med smakisar. Hihihi potatis tog svante flera månader att gilla så ge inte upp. hahaha allt ska smakas och lära sig innan man får ge upp.



Kram kram

2009-08-11 @ 17:39:34
Postat av: Ellen

Svar: ja usch det var otäckt...men tur att det gick bra! Men har märkt av att jag blivit lite mer "rädd" i trafiken nu, sitter och påpekar när stackars sambon kör för fort eller ligger för nära en bil eller så. Hehe.

Mamma var ute och plockade en massa kantareller häromdan så det blir nog kantarellsås till middag nån dag. Själv är jag inte så mkt för svampplockning faktiskt.



Skönt att dopet gick bra då =)



Ni får ha det så bra =)

2009-08-12 @ 12:47:58
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: theresia

såå fint! :D

2009-08-12 @ 15:38:55
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0