För längesen..

..sa min pappa en väldigt viktig sak till mej.

Han sa;
- D u   v e t   a l d r i g   n ä r   d u   f å r   t r ä f f a   e l l e r   p r a t a   m e d   e n   p e r s o n   f ö r   
s i s t a   g å n g e n.  S å   s e   t i l l   a t t   a l d r i g   s k i l j a s   s o m   o v ä n   m e d   n å g o n  
s o m   t i l l h ö r   d i n a   n ä r a   o c h   k ä r a,  o c h   v ä l j   d i n a   s i s t a   o r d   v ä l . .


Detta håller jag fast vid, och under mina 24 år i livet har en del händelser bidragit till att detta är extra viktigt för mej. Jag skulle kunna räkna upp flera saker som min pappa sagt till mej och som jag idag gör mitt bästa för att leva efter. Han är helt enkelt en väldigt vis man min älskade far.





Mio med sin morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0