Ikväll.!


Ikväll min damer och herrar, ikväll händer det! Detta är dagen D. För ikväll ska jag umgås med ett gäng fina tjejer, snacka skit och dricka vin! (har dock förbrett mej med en sund inställning, varannan vatten emm, varannan vatten) parantes två; (annars lär jag behöva krypa hem, om ens de fungerar?) De ska iallafall bli underbart att bara få vara Emm ett par timmar! Även om jag verkligen älskar att vara mamma, så behöver man få en liten paus någongång.



Mmm.. De här vinet blir de nog för mej.. 
Sött och billigt, precis som jag gillar de. Hahaha..
 


Nu kommer bara ett känt problem tillbaka, ett problem varje kvinna haft mer än två gånger i sitt liv.. Vad ska jag ha på mej?? Äsch då, de ordnar sej, får rota igenom garderoben.. Nej ha en trevlig dag och kväll mina nära och kära, de ska jag verkligen se till att ha. Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Härligt!!!!! Njut gumman, de är du värd (L)

2009-08-01 @ 19:06:43
Postat av: Ellen

Mm black tower, mycket gott!

2009-08-01 @ 22:47:35
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Hoppas du har SUPER KUL gumman (L) Massa kärlek!

2009-08-02 @ 00:02:34
Postat av: Kattis

Hej sötnos!



Jag kom ihåg din bloggadress! Helt jävla otroligt efter den mängden alkohol jag fick i mig igår..haha.. Skit kul o träffa dig och hoppas du inte mådde alltför dåligt idag!

Puss o kram Kattis

2009-08-02 @ 20:23:25
URL: http://blogg1985.blogspot.com
Postat av: Lolo

Blev de "grøfte"-fylla i lørdags eller? før og si på norsk;)

2009-08-03 @ 08:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0