Måste rubriken ha något med inlägget att göra?


När min nyfikenhet tar för hårt tag i mej, ja då kan bland annat det här hända;
Igår målade dom om dörrarna till bland annat soprummet och cykelrummet utanför oss, så förut när jag stod på utsidan och fick syn på en stor färgklump på backen kunde jag inte låta bli att se om den hunnit stelna eller inte.. Hur kollade jag detta? Var jag smart nog att leta upp en pinne att peta med? Ohh nej, självklart valde jag att sätta ner foten i klumpen. Så mina kära vänner, idag resulterade min nyfikenhet till att jag har blågrön färg under sulan på min högra sneaker. Jag ser de iallafall från den ljusa sidan, jag var inte barfota!

Kommentarer
Postat av: t

haha du är så klockren! ;)ha det underbart i värmland och på dopet! love

2009-08-04 @ 20:41:47
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: "moster" J

Men emm då. Du vet väl att man behöver inte testa allt man är nyfiken på. Puss Je

2009-08-05 @ 10:39:43
Postat av: Ellen

Haha =P

2009-08-06 @ 21:45:52
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0