På stan med flickorna.


Har ganska precis kommit hem från ett par kanon mysiga timmar på stan med flickorna. Fika gjorde vi (självklart) strosade omkring och kollade in en utställning av roliga skyltar! Plus att vi fick syn på ett uppträdande på kungsportsplatsen, det var ingen mindre än magikern som vann Talang 2009. Jag tycker han var grymt duktig, plus att han ser så mysig och kramgo ut. Hade de inte varit för att jag gärna vill kunna visa mej på Göteborgs gator (Inte att missuppfattas nu, speciellt inte du mamma Kaos! Hahaha..) igen utan att behöva skämmas allt för mycket, så hade jag nog sprungit fram och gett honom en kram som den knäppa idolen jag är. hehe..

Nu får än en gång några bilder tala istället!

  
 Fika fika fika..

 
   se, är de inte han??

skyltar! fanns massor, men dessa fick ja kort på iallafall..

        

hehe..

Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0