Packning, Värmland, Oro.


Ska snart göra i ordning en stor kanna kaffe, så jag orkar med dagen! Packningen är inte klar, de står högt på prioritetslistan nu. Måste även ta hand om alla kläder jag tvättade igår och städa i ordning lite här hemma, de är alltid skönt att komma hem till ett städat hem när man varit borta ett tag håller ni inte med? Sen mitt i allt detta ska ju självklart Mio underhållas också.. Vissa stunder lättare sagt än gjort, han har haft perioder då jag inte kunnat sätta ner honom eller lägga honom i babygymmet. Han har krävt väldigt mycke närhet, undrar om det beror på någon utvecklingsfas? Har fått haft honom på ena armen konstant och killen nöjer sej inte med vad som helst, framför allt vill han att man håller honom så han står. Blir dock lite små orolig för hans lilla rygg, den får inte överansträngas. Men han är så stark och är inte långsam med att varna när han tröttnat på något, så de är nog ingen fara.. Nej, nu ska jag sätta projektet i rullning, men först ska jag ge Mio lite mat. Måste säga att Dr, Browns nappflaskor är kanon! Dom ser till att bebisar inte sväljer lika mycke luft och dom fungerar faktiskt, iallafall för Mio.!


              



Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Svante var oxå i en sån fas där man var tvungen o bära runt på honom HELA tiden. De går över gumman och han kommer att nöja sig med lite leksaker om ett tag. Hihi =)



Bra att flaskan funkade!

Kram kram

2009-08-06 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0