Helgen som gått.


Har bjudit på en hel del.. Alla hjärtansdag för att vara en sak, inte nog med detta.. Samma dag var det exakt 5 år sedan jag och J bekräftade att vi var ett par. Tiden går fort.. Man kan ju tro att en sån sak borde firas med rosor och romantik. Men inte då.. Inga presenter delades ut, ingen middag med tända ljus serverades och inga varma bubbelbad avnjöts. Nej du.. Romantiken och överraskningarna försvann någonstans längs med 5 års vägen, så är de nog. Men inte slutar man älska för de och vad betyder egentligen ett datum? Det finns 364 andra dagar på året, de är väll minst lika viktigt att visa sin kärlek då? Så.. Hur blev lördagen? Jo.. 

Istället hade J planer med ett gäng vänner under dagen, och jag åkte och hälsade på mamma Kaos och hennes familj i Borås. Men att få fira alla hjärtansdag med att fika och snacka skit med sin bästa vän är inte fy skam. Och den underbart goda middagen som bjöds på där har jag inte ett ont ord till över för.  Vilken hel mysig dag. Jag är otroligt nöjd och tackar mamma Kaos åter och åter igen för att hon finns i mitt liv och fortfarande inte slitit öronen av sej efter allt mitt tjöt genom åren.. Jag lämnade iallafall Borås med ett leende på läpparna och mot destination Göteborg senare på kvällen.. Kom hem, tittade lite tv med mannen, tills jag somnade till på soffan. härligt.

En sak måste dock tilläggas, jag och min kära J åt frukost tillsammans i sängen på lördag morgonen. Myste och önskade varandra Grattis för att vi stått ut med varandra så länge.! Starkt jobbat!
(så jo, en liten glimt av romantik kanske finns där?) hehe..

Glass?


tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhh va fint skrivet! Blir ju lite rörd. Middagen satt där den skulle, men synd att "ostgrisarna" tog slut så fort :)



Klart jag står ut med dig, vi är ju av samma skrot o korn. Haha.



Love you.

2009-02-16 @ 20:02:51
URL: http://familjenkaosi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0