låta mej sparkas på?


Okej.. Som Eminem säger; all you happy people!
Detta kommer bli ett negativt inlägg, och meningen är inte att smitta ner eran/din lyckliga vardag. Så läs om du vill, men gör de på eget bevåg och acceptera att alla inte kan må bra och hålla huvudet högt alltid.

Jag har haft en fruktansvärd natt. Sömnlös och med massa smärta.. Framförallt i musklerna under revbenen längsmed magen. Tidiga förvärkar? Sammandragningar? Ingen aning.. De har liknats vid kramp i musklerna iallafall, gjort extremt ont vid djupa andetag, och har inte velat släppa. Vid 04:30 imorse var jag på bristningsgränsen, och gråtfärdig. Var uppe och vandrade i lägenheten, drack kallt vatten och fick liten i magen till att påbörja ett gympapass. Ännu någon timme senare lyckades jag somna om efter många om och men.. Pallade upp både rygg, mage och ben med kuddar.

Dock blev den efterlängtade härliga sömnen inte långvarig och morgonen bjöd inte på någon prinsess-sago-väckning direkt. Nu är jag ledsen och inte alls sugen på att möta dagen som dock tycks bjuda på solsken. Smärtan har förvisso avtagit och det är jag tacksam för, funderar på att försöka få mej lite mer sömn, men tankarna som surrar sätter stopp för avslappningen.. Dessutom lär de bara göra mej tröttare. Lika bra att gå och sätta på en kanna kaffe.

Ha en fin dag mina nära och kära.
Jag biter ihop och kisar mot solen.


tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: T

hoppas att din kväll blir bättre <3

2009-02-24 @ 17:41:43
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: Mia

Snart är de över, bara slut spurten kvar♥

2009-02-24 @ 18:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0