nyttig?


Nu har jag inte uppdaterat alls om vad jag gjort de senaste, helgens sysselsättningar.. Men kan säga att den bestått av underbart mysiga tjejkvällar, melodifestival, gräddvispning och knäppa samtal som ledit till härliga skratt..

Ikväll eller just nu för att vara mer exakt, käkar jag fruktsallad med gräddglass och tror mej vara nyttig! Virrpannan tog helt och hållet över köket förut också, när jag lyckades tappa glass på golvet och fick för mej att den minsann skulle sorteras till komposterbart! Hmm.. Tog mitt förnuft till fånga när jag insåg att smällt glass blandat med potatisskal och diverse överbliven mat i en papperspåse inte var någon höjdar mix.

glassen väntar. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0