sakna.


Vad ska man hitta på en lördag som denna då? Jag vet faktiskt inte..
Hade en hel mysig dag igår.! Fika på stan, fick köpt mej en bok som jag velat ha länge.. Inte nog med de, handlade jätte söta kläder till liten, sen blev de en tur till IKEA tillsammans med fröken T, ja.. vi va runt lite överallt.. Har skaffat en badbalja nu och skydd till skötbordet också. Saker och ting börjar komma till ordning och jag har sorterat lite av kläderna vi har till liten. De mesta måste dock tvättas innan de ska läggas i byrålådorna men än så länge har jag nog ett par veckor på mej.

Ikväll saknar jag både mitt hjärta J och katterna.. så otroligt mycke! De är så tyst och stilla i hemmet att de nästan är lite kusligt. Imorn kommer dock J hem, ja undrar jag hur de blir med souveniren till mej. Hahaha.. Hjärtat nämnde nått om de, men känns inte så jätte nödvändigt när han bara är borta över en helg, dessutom är de ju inte som att jag själv aldrig varit i Oslo tidigare. hehe..

Idag den 28/2 eller egentligen den 29/2 men de finns ju inte i år heller, är det iallafall min mammas födelsedag. Önskar ännu ett stort grattis och hoppas du haft en fin dag och får en fortsatt fin kväll..

De är många som ska ut idag. Hmm..
Ja, för mej ligger ju sådana planer ganska långt bort. Måste dock säga att jag blir lite avundsjuk, några ska ut och skaka rumpa, andra är på tjejmiddagar och tömmer ett och annat vin glas. Om några veckor ska jag dock trycka i mej så mycke olika brie och mögelostar, så den som är minsta känslig kommer må illa av att se mej. Hahaha.!

Ha en fin afton mina damer och herrar.
tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0