sms konversation.


Hade en kort sms konversation med älskade J igår.
Tyckte den blev komisk när den fick en snabb vändning..


J → E
Hey baby. Jag är framme i Oslo nu
och stänger av mobilen på obestämmd
tid. Hör dock av mej sen. Kram

E → J
Okej.. Så om något akut händer mej
och jag måste till sjukhuset så kan jag be
dom ringa någon annan anhörig då.
Vi hörs väll av på söndag, skönt
att höra att du kommit fram. Puss

J → E
Okej. Jag behåller luren på.

E → J
Hehe.. Äsch då.. De går nog bra.
Jag ska försöka att inte själv dö
utan dej under en helg. ;-)


Kan förstå att han ville stänga av mobilen, då de också är hans arbetsmobil och de är extremt dyrt att ta emot samtal till en Svensk abonnent i Norge. Min J har blivit väldigt lätt övertalad när de kommer till vissa saker, sen jag blev gravid. Detta visade sej tydligt i våran korta sms konversation och jag fann de väldigt komiskt och underhållande. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0