Tisdag.


Tisdagen startade med ett sms från bästa grannen B, som löd; Kaffe hos dej?
Självklart blev de kaffe hos mej dessutom. Mycket trevligt.

Sen fick jag tid på vårdcentralen, där en läkare förlängde min sjukskrivning för ryggen, fram tills jag ska gå på havandeskapspenning istället. Lyckades pussla ihop den tiden med besöket på mvc som jag hade inbokat idag också. Tänk min älskade J skyndade sej och hann precis komma innan jag blev inropad. Klockren timing.! De var första gången han fick höra våran litens hjärtslag. Nu låg mitt "magmått" på 28 cm, och de var perfekt i kurvan tydligen. Jag vägde mej dock inte, men utöver måttet så var blodtrycket kanon och bebis hjärta lät perfekt.

Sen gick jag och handlade lite fika. Vi fick nämnligen besök här nu på kvällen, av en jätte mysig tjej som ska ge Yeo och Siri ett nytt tryggt hem. Hon var verkligen jätte trevlig, tillmötesgående och fantastiskt förstående. Vi kommer alltid fortsätta hålla kontakten med henne, och får lov att hälsa på missarna så ofta vi vill. Hon var här i 2 timmar, och både jag och J är överenns om att hon blir en perfekt matte för våra 4benta vänner.! De känns verkligen jätte bra, även om jag kommer gråta floder när vi ska hem till henne på söndag för att lämna bebisarna. Fantastiskt att Yeo och Siri får fortsätta leva tillsammans. Undrar om dom kommer sakna mej lika mycket som jag kommer sakna dom? Nu har jag ett par dagar på mej att mysa extra mycket med dom och på sätt och vis ta farväl, även om vi ses igen så kommer de aldrig bli samma sak som när man möter dom i dörren hemma.



        

Nej, hormonerna tar överhand här och jag kan inte skriva mer om detta.. Blir för sentimental. Nu är annonsen borta från blocket iallafall. Jag får trösta mej med att jag snart kan börja packa upp och ställa fram alla bebis grejer.

tack för ordet.!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Men aj så det svider i hjärtat ända hit!

Men de får det säkert jättebra! och så har de ju varandra som de känner.

2009-02-04 @ 09:43:07
URL: http://karlerik.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt att ni hittade någon som kan ta väl hand om missarna, även om det är svårt. stor kram till er

2009-02-04 @ 19:25:39
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0