Trötthet vs Batman.


Kan inte fatta, jag är så trött så trött..
Vaknade strax innan 11 idag, med ena ögat på glänt såg jag att de var helt vitt ute.!
Snö? Nu? De ska ju bli vår, och jag ska få ett vårbarn.. Jaja.. Ljusare blir det ute iallafall.

Var uppe och åt frukost med J innan han skulle till jobbet imorse.
Efter att tuggat i mej halva min macka ser jag skuggan av den mot min mage..

E: -Titta baby, de ser ut som batmans signal..
      nananananananana nananananananaa batmaaan.

J: -Va? Hahahahaha.. 
     nej, möjligtvis en skadad eller missbildad fladdermus!

E: -Ehh.. okej.. Hahaha.!



Nu ska jag äta frukost.. igen.
De är ju trots allt dagens viktigaste måltid, lika bra att se till att man får i sej den ordentligt! Sen ska jag börja göra mej i ordning.. Har ett besök på mvc idag. Ska försöka få vikt all den rena tvätten innan de också. Ha en fin dag mina nära och kära.

tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0