Uppe med..


..min kära J idag. Har kört honom till jobbet för en liten stund sen, för att jag ska ha bilen. Planen idag är att jag ska iväg och hälsa på vänninan A. Måste bara göra mej i ordning först.

Igår hade jag nattugglan E på besök hela dagen. Hon var så snäll och följde med mej och handlade, sen gjorde vi fantastisk go kyckling sallad, med bla ananas, feta ost, avokado och vitlöks baguett till. Mmm.. himelskt gott. Efterätten blev varsin semla, och E ville inte ha sin grädde, så den lassade vi upp på min semla. hehe.. Fick en hel mysig dag med massa tjöt och ett par koppar te också.

Igår tog jag i ordentligt, de var kraft tag för hela slanten.. Hör på detta; Jag sminkade mej! Helt otroligt.. Har inte direkt haft ork till de under senaste perioden. Passade på att ta ett par kort på mej och magen. Så håll till godo.! Så här ser tjockisen ut i vecka 31. Just de förresten.. Ja, jag har samma topp på mej som på de förra korten, den har dock blivit tvättad i mellan, och de är faktsikt så att man har lite ont om kläder som passar under den här perioden. Varför slänga ut massa pengar på kläder som man bara kan använda en månad eller två? Nej du.. Jag tvättar hellre lite oftare.!


         



 Och vill ni ha bilderna större får ni som vanligt klicka på dom en gång!

Ha en vacker dag mina nära och kära.
tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så vacker ♥

2009-02-13 @ 13:42:35
URL: http://familjenkaosi.blogspot.com
Postat av: -svantes mamma-

Håller med Mia!! Mysig du ser ut gumman...

2009-02-15 @ 13:11:08
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: t

vackert!

2009-02-16 @ 15:57:50
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: Pernilla

Vilken fin mage du har!!! =)

2009-02-16 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0