29 down, 11 to go..


Min graviditet - BF Fre 17 apr 2009
Uträkning utgår från dagens datum: Tors 29 jan 2009.
Du är på dag 202 av 280. (72,1%).
Du är i vecka 29.
Du har gått 28 fulla veckor och 5 fulla dagar (v28+5).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 17 apr 2009
Du har 78 dagar kvar till förlossning.



tjockis, jo ja tackar ja.!
Fotona blir inge vidare när man måste ta dom själv och inte ser hur de ser ut.. Lägger in en bättre bild på magen, men nyllet behöver ni inte uppmärksamma allt för mycke va? Fin man är om dagarna när man inte orkar sminka sej eller göra i ordning håret. Nåja, hur snygg behöver man vara för att diska? Ska iväg en sväng och dricka kaffe på arbetskontoret, hälsa på lite och kolla så dom fortfarande har koll på läget där..



Knepigt, vecka 29 nu och känner mej redan så stor att de lika gärna kunde ligga en flodhäst där inne. Fast de tvivlar jag dock på, nog för att de sparkas som om en de vore någon form av häst.. Men nää.. Igår hade liten hicka, flera gånger under dagen. Tog fram stetoskopet och lyssnade en stund, plötsligt vände sej bebis (troligtvis med ryggen utåt) och jag hörde hjärtslagen jätte tydligt.. Åhh.. de var en riktigt mysig stund och sån avslappning var de längesen jag var med om.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: -Svantes mamma-

åååh så fin du är!!! De tycker ja iallafall :) Osminkad o tjockis. hihi



Puss

2009-01-29 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0