Av någon..


Av någon outgrundlig anledning så har mina senaste inlägg inte synts på bloggen. Varför? Ingen aning? De står att de ska vara uppdaterat och publicerat men uppenbarligen inte. Jaja.. Ska bli lite spännande och att se hur de går med detta. Va har jag haft för mej då? Har lyckats drabbas av ännu en förkyldning, uscha.. På nyår stannade jag tacksamt hemma, kollade fyrverkerierna med grannen B, även han var sjuk.. Sen skålade jag i alkoholfritt mousserande vin!

Jag har också hunnit vara på hockey med pappa och lillebror, fick se Frölunda ge sin hämnd på Timrå.! Äntligen! Sen har jag och min älskade J haft våra uppåt och neråt dagar. Hormonerna gör sitt i min kropp som för övrigt blir rundare och rundare för varje dag som går. Men nu har vi börjat få ordning här hemma, kommit igång med förbredelserna inför bebis hemkomst, visst de är 3 månader kvar men.. De lugnar ändå mina stressiga nerver att vara ute i god tid. Så de är de värt. Sen är de skönt att sprida ut kostnaderna.

Idag var jag på mvc och träffade barnmorskan Karin igen. Fick lyssnat på litens hjärtslag, åhh lika underbart att höra varje gång. Denna gången mätte vi även magmåttet, eller ja, de är väll egentligen livmodern man mäter? Hur som hellst låg de på 24 cm och nu väger jag 68 kg exakt. Har med andra ord gått upp ca 6-7 kg. Alldeles lagom hittills.

Så, de var en liten uppdatering för alla mina nyfikna nära och kära.
Ha en fin dag, jag ska snyta mej igen.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Kalle

ja det kan bli så ibland, inläggen brukar dock "komma fram" och visas när man gör ett nytt ♫

2009-01-07 @ 07:55:28
URL: http://handsockor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0