Maktlöshet vs, natt smärtor.



De här går inte.. De går bara inte. Sitter och gör ett natt arbetspass, och grinar.. Mitt ryggslut gör så fruktansvärt ont. Har fått stoppa i mej alvedon, men de hjälper knappt. "Vändningarna" dom tunga momenten är värst. Tar i så jag får kramp i hela neder delen av magen. Va ska jag ta mej till.. Känner mej ynklig och maktlös. Har vandrat lite fram och tillbaka här under natten, för att se om de hjälper att röra sej.. Dock utan resultat.

Ska ringa min bm så fort deras telefon tid öppnar nu på morgonen. Höra med henne, vad hon tycker jag ska göra. Skulle egentligen gått till en sjukgymnast som håller i gruppträffar just för gravida, men närmsta tiden innan den 21 januari var imorn vid 11:00. Jag orkar inte jobba natt och sen gå på de. De hade inneburit att jag hade varit tvungen att hålla mej vaken tills dess de skulle vara över. Vilket gett mej 26 vakna timmar i sträck. För somnar jag på morgonen när jag kommit hem, så kan inte ens en kanna kaffe väcka mej, om jag så får den hälld över mej.. Ligger ju nu mera vaken av och till genom nätterna, och förmiddagarna/morgon timmarna är då jag sover djupt.

Uscha, nu ska jag inte gnälla mer här. Men för er som känner mej så vet ni hur mesig jag blir när jag har ont eller är sjuk. De är illa, inte de att jag inte är smärt tålig, för de är jag egentligen. Men de tär på mej när jag inte kan påverka de.. Och mitt psyke knäcks inte bara av envist malande smärta, utan också av känslan att vara otillräcklig.

Hoppas alla mina nära och kära sover gott nu iallafall.
och att ni mår bra och får vara friska.

tack för (det extremt gnälliga) ordet.!

Kommentarer
Postat av: whilda

men oj då... Verkar som om du har fått jätte ont gumman... Har du fått veta va de är???

Puss o kram

2009-01-12 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0