Och de här med att diska..


Igår gjorde jag så mycket jag orkade här hemma. Dammsög överallt och diskade, tog lite bilder på hur vårt lilla hem ser ut nu som jag tänkte lägga upp. Finns ju flera som inte sett de nya möblerna än. På tal om att diska, vet inte om de beror på att jag är helt total inkompetent eller vad egentligen.. Men av någon anledning lyckas jag alltid vid varje disktillfälle minst en gång vinkla en sked, skål eller liknande fel vilket resulterar i en magdusch till min tröjas glädje. Detta fenomen har jag faktiskt diskuterat med andra, och tro de eller ej, jag är inte ensam om att lyckas med de här.. Haha.! Jaja.. nog om tankarna kring de ämnet. 

Annars gör jag inte så jätte mycket, bråkar med alla papper som försäkringskassan dränker mej med. Äter glass/banan/chokladsås, så fort jag får chansen. De är riktigt plågsamt att gå och vara sugen på något dag ut och dag in utan att faktiskt komma på vad de är. Men glassen funkar alltid!

Nej gott folk, nu får ni roas av några foton istället.
Ha en fantastisk helg.
tack för ordet.


                   

ovan har ni; 1. nya nattduksbordet (har en stor byrå i samma stil som ska förvara bebis kläder), Siri ligger för övrigt på sin "säng" (en gammal fotpall hon la beslag på för längesen.) 2. Den Stora super bekväma fantastiskt mysiga underbara soffan! Täckt av filtar, så katterna kan va där också. Annars går katthår och tygsoffor inte direkt hand i hand. 3. Sovrumsfönstret. TVn där inne kommer försvinna när bebis säng ska in i andra delen av rummet.

           

Mmmm.. Glass.!                      Fina köksmöblerna.



Och avslutningsvis, Jag i vecka 26.
Osminkad och så där lagom suddig.
Men så här ser jag och min mage ut på dagarna.
Eller ja, på denna bilden har jag ju faktiskt fått på mej jeans, wow.
så jag är nog på väg ut här ändå..

Kommentarer
Postat av: whilda

Meeen å så vacker du blivit med maggen!!!

Gumman du ser sjukt fin ut... Njut av magen medans den inte är besvärlig. hihi

jag har glömt av totalt hur de kändes o ha den...



Pussa

2009-01-16 @ 21:09:56
Postat av: fröken T

vad fint ni har fått! ska bli kul att se det irl :) och du & magen är fantastiskt vackra!

2009-01-17 @ 17:55:41
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: nänna

kul att se en bild på dej å magen =)blev inge dåligt sugen på glass heller... hehe.. kramar

2009-01-22 @ 20:01:57
URL: http://nippertip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0