Ondskefullt.


Hur ondskefullt får de bli egentligen? Håller förkyldningar på att ta över världen? Eller iallafall mitt liv? Sitter hemma i soffan med täcket runt mej. Hade kunnat vara mysigt, om jag fick delat stunden med någon annan än förkyldning nummer.. får se här nu, 4 för denna vintern? Detta är helt galet alltså. Att jag blev så svullen och fick så ont i halsen tror jag dock berodde på att jag glömde min halsduk igår när jag skulle ut på kvällen..

Just de igår kväll ja.. De stod möte och efter de, utekväll med arbetskamraterna på schemat. Buffé och bowling var bokat på Strike.! Min rygg avrådde mej dock från bowlingen, men hela jag var nöjd när jag fick frossa i underbart god buffé. Så mycke mat och ät hur mycke du orkar. Jag var i paradiset! hehe.. Samtalsämnerna var utanför ramen och stämningen på topp. Mycket trevligt med andra ord. Dock kom halsbrännan efter för MYCKET mat, kaffe, krusbärspaj och fanta.. De blev en hyffsad tidig hemgång för mej, vilket ändå var skönt faktsikt. Hade jag väntat längre hade fyllorna på vagnen varit ännu fullare, de sjungande 16 åringarna hade sjungit ännu högre och de omdömeslösa som snubblar in i en hade varit ännu mer omdömeslösa. Så som sagt, skönt att komma hem i god tid ändå.


Blocket annonsen.
Det gör ont i mitt hjärta, men vi måste!
Vet du någon som vill ta hand om de två underbaraste katterna i världen och ge dom ett tryggt, kärleksfullt hem, så får du jätte gärna höra av dej till mej..


Uscha för förkyldning alltså.
Till och med glasögonen känns tunga på näsan och alla kläder oavsett hur stora dom är tycks klämma åt runt kroppen på mej. Nej, nu blir de en kopp te, kanske ett varmt bad om en stund.. Mmm.. avkopplande. Ja om jag inte lyckas somna innan de. Ta hand om varandra och ha en fortsatt go lördagkväll.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Hej!!! här är vi oxå förkylda o har ont i halsen :(

Sååå tråkigt o jobbigt.

Jag kommer gärna upp nån dag o fikar hos dig. hihi vore trevligt.

Är juh tvär allergisk bara men jag får peppra på mig tabletter. =)



kram kram

2009-02-01 @ 15:46:00
Postat av: fröken T

krya på dig gumman! hör av dig när du är bättre, dags att ses tycker jag :D kram

2009-02-02 @ 14:53:30
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: Ellen

Svar: Nej jag har inte läst böckerna, bara hört talas om dem. Far kanske ta och skaffa mig de da. Filmen var i alla fall bra! Och det ska komma en uppföljare har jag hört. Jo den kommer säkerligen pa köpfilm snart i Sverige för den visas väl inte pa bio längre?



Joda här är det ok. Rätt mycket pa jobbet men annars bra.



(Sorry om du har fatt denna kommentar hundra ggr...mitt internet är knas)

2009-02-03 @ 19:52:30
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0