Tiden går ändå långsamt..


Ojoj.. var ett tag sedan man uppdaterade här nu.
Men som rubriken lyder; tiden går ändå långsamt.
Det känns som att fler och fler börjar lämna blogg.se. Har lite funderingar på att starta en ny blogg snart jag med, men får se hur de blir med de längre fram. Än så länge duger denna.

I fredags packade vi bilen och begav oss mot östkusten, Sthlm för att vara mer exakt. Där bjöds det på trevliga samtals stunder, fantastiskt god mat, bastubad och presenter.! Tack för en underbar helg svärfar med familj. Vi fick med oss en spjälsäng också, och Anki hade sytt jätte söta sängkläder. Tusen och åter tusen tack. Sen ville dom såklart att vi skulle få se allt hur de såg ut, så sängen stod bäddad och monterad när vi kom. Såg så mysigt ut.! Ska ta bild av de och lägga upp den dagen vi monterat upp de här hemma. Blir längre fram med andra ord. Helgen bjöd förövrigt också på 'sitta-inne-och-titta-film' väder. Inte late mej emot.! Jag och Anki tog oss dock en promenad till blomsteraffären. Sicken utmaning, med all den isen på backen och regnet som föll på de. Blixthalka jo ja tackar ja.. Såg väll ut som en anka som försökte lyfta för mycke vikt från backen där jag gick, med armarna vevandes rakt ut. hehe..

Förra torsdagen var jag ute på landet och hälsade på vänninan A som fyllde år. Stort grattis än en gång, hoppas boken blir omtyckt.! Mmm.. Hon bjöd förresten på Glasstårta och hembakta bullar. vännina A nr 2 var också där och hon var ju gravid hon med, men se inte nu längre. Fick ett så sött foto via mms igår på en liten tös som hade kikat ut tidigt tidigt igår morse. Fantastiskt! de hade tydligen gått väldigt bra, vilket var skönt att höra.
Efter den vistelsen där i torsdags åkte jag till crazy M och hälsade på. Hon var ensam hemma och vågade inte gå upp på vinden själv. hehe.. Så jag hjälpte henne med de, och passade på att smaka av hennes hembakta bröd. Hon höll minsann på att baka när jag kom, luktade underbart i hela lägenheten där. Tror jag får försöka göra mej själv till lite mer av en husmor och börja baka lite. Men de är dock jätte svårt med våran gas spis. De blir bränt under och kletigt i mitten.. Får försöka någon dag ändå tror ja.. De va helmysigt att träffa henne också iallafall, få tjöta om allt mellan himmel o jord.

Nej, nu lockar något helt annat än att fortsätta skriva här.
En hyffsad uppdatering har jag allt bjudit på ändå.
Ha en fortsatt trevlig kväll mina nära och kära.
tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0