gästbloggning vs. under construction.

En vilsen kaffemissbrukares torsdagsfundering. . .

Just de.. Min älskade J vill gästblogga, men.. här kommer menett, jag håller på att göra en ny blogg, den är dock "under construction". Är så trött på denna, att jag aldrig får till layouten som jag vill osv. Visst jag kanske bara är kass men jag har inte tålamod till de längre. Så nu har jag två eller kanske tre frågor till mina kära få läsare.. Nummer ett; Vill ni se min J gästblogga på min blogg? Nummer två; ska han få göra de på denna eller den nya? (som jag dock aldrig vet när den blir klar eller när jag byter till?) Nummer tre; (ja de kom en trea!) Ska jag byta blogg överhuvudtaget? Bloggar ju inte allt för mycke, har inte speciellt många läsare.. Visst de är kul och de spelar egentligen ingen roll för mej hur många som läser. Bloggen skapade jag mest för mina nära och kära i början. Från stund till stund ger de mej dock ångest när jag inte uppdaterat på länge, och jag funderar då på att lägga ner allt vad blogg är och heter..

Låt mej nu få hjälp och höra era åsikter..!

Kommentarer
Postat av: Morbror J

Hej!

Här kommer mitt enkla tips: Behåll den här bloggen. Skit i layouten, det är innehållet som är det viktiga. Låt J vara med och blogga. Ni kan ju ha bloggen ihop, precis som ni har Mio. Två som skriver på samma blogg betyder kanske att den blir uppdaterad lite oftare.

Kram, Morbror J.

2009-07-30 @ 13:53:39
Postat av: Sofia

ha kvar den här bloggen.. jag gillar den o har följt den så länge nu ju :)

2009-07-30 @ 22:03:56
URL: http://smagrodor.blogg.se/
Postat av: t

blogga båda 2 :) och gör det för att det är kul! det ska ju inte kännas som ett krav.

2009-07-31 @ 13:20:33
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: Ellen

Jag tycket du ska ha kvar denna blogg =)

2009-07-31 @ 18:30:34
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Lolo

Jag tycker också du ska ha kvar den hær bloggen, den e superfin ju!

Har du sett min? Dær kan vi snakka om att inte få til layouten:P haha, men men, de ær som sagt innehållet som rælnas, tanken att man skriver och delar med sig av sig sjælv och sina funderingar.

Låt J gæstblogga en gågng och se va de blir, e de inte till din (eller vår) belåtenhet så kutta ut han;) mohaha.

2009-08-01 @ 09:58:24
Postat av: karlerik.blogg.se

Jag tycker att din bloggdesign HÄR är jättefin!



Jag är "tvärt om" jag håller på så mycket med mina egna bloggar att jag helt "glömmer bort" att läsa andras! det är så hemskt! för man tänker på er allihopa hela tiden åsså loggar man in på bloggkoll och så är det 200+ nya inlägg... ja. man bli helt bedrövad. men jag tittar in titt som tätt och då är det alltid roligt med nya överraskningar. vad har hänt sedan sist? kramar på er!

2009-08-04 @ 22:50:19
URL: http://naturnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0