Man kan ju egentligen inte..

..låta bli att skratta lite.

Inte för att jag alltid är helt frisk i huvudet själv alla gånger men, om jag såg ett erbjudande på internet om ett "gör-de-själv-silicon-kit" skulle jag ju bli aningen skeptisk, om jag sen la märke till att de bara kostade 80 spänn. Inte fasiken skulle jag tänka; jädrar vilket kap!! Jiihaaa..
De trodde jag inte någon annan kvinna i världen skulle göra heller. Uppenbarligen har jag haft för höga tankar om den östrogen bärande delen av befolkningen. Är detta slutet för tron på den kvinnliga intelligensen? Eller försvann egentligen hela mänsklighetens sunda förnuft redan när internet fått sina 100 första användare? Uppenbarligen!

Se klippet från aftonbladet, om den 'stackars' lurade kvinnan här.
En sak lugnar ju dock, hon erkänner att de var galet och hur hon inte själv kan förstå att hon faktiskt gjorde de.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hur dum far man vara?! Haha. Skulle aldrig fa för mig att testa det.

2009-07-20 @ 19:47:34
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0