Borta bra men hemma för varmt!


Tiden med allt solsken och värme den bjudit på, har snabbt flutit förbi. En kort liten sammanfattnig: Midsommar spenderades i Glava med fina Inna och mr Fox. Visst regnade de lite av och till i sann midsommar tradition anda, men de var mysigt! Efter en vecka på hemma plan igen dök plötsligt solen upp och visade sej från sin starkaste sida, och detta har den fortsatt med dag efter dag. Jag har lyckats ge mej själv en riktigt skev solbränna, min rygg ser ut som en vägkarta över Norges krokiga vägar kring fjällen. Men efter vad väder rapporten informerar om så kommer jag ha fler dagar framför mej att rätta till detta missödet..

När de kommer till Mio händer de verkligen grejer. Tiden går faktiskt fort! I fredags på sin "11 veckors dag" både vände han på sej för första gången och skrattade ljudligt. Jisses, min buddah baby blir stor! På torsdag nästa vecka är de dags för hans första vacc. och jag är skit rädd.

Våran lägenhet har snabbt i denna värmen förvandlats till en bastu, så visst, man kommer in i skuggan och skyddas från solbränna.. Men just nu är här varmare än ute och jag blir galen av att svettas hela tiden, så imorn tänkte jag försöka ta mej till elgiganten på backaplan för att införskaffa en fläkt! Får se hur de går med de..

Nej, nu väljer jag att bjuda på lite bilder istället.
Ta vara på solskenet mina nära och kära.


      

  


Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

åååh där har Mio sin mio-body på sig! Vad glad jag blir :)



Häftigt att han redan vänt sig om, Svante vill fortf. inte lägga sig från rygg till mage. men han ålar sig och ligger efter bara några minuter på andra sidan rummet. hahaha :)



Usch, håller med... Värmen är hemsk! Och jag kan tänka mig att om man ammar så måste de vara ännu värre :( Stackars gumman dååå...



Puss o kyliga kramar

2009-06-30 @ 10:14:44
Postat av: Ellen

Svar: Allt är bra här, är ledig fram tills mandag nu, ska bli sa gött =) Hoppas allt är bra med er ocksa. Tack för fragorna! kram

2009-06-30 @ 20:09:58
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0