Idiot fiskmås vs I-landsproblem.

En kaffemissbrukares i-landsproblem..

Fiskmåsar kan ju inte som många andra fåglar sätta sej på en el ledning eller liknande, pga att dom har "ankfötter" och inget att direkt gripa med. Så, dom måste med andra ord komma på andra ställen att sitta på när dom har lust att ta en paus från flygandet, vila vingarna och bara skrika för en stund eller två. En jävligt smart fiskmås har hittat ett alldeles fantastiskt ställe för just detta ändamålet (att skrika alltså). På vårat tak! och inte vart som helst på taket.. Nej den sitter och skriker rakt in i frisklufts ventilen! Underbart tycker nog den där i solskenet, själv håller jag på att riva håret av mej själv, denna varelsens glatt sjungande toner ekar ner i lägenheten och driver mej till vansinne. Jag vet inte hur många timmar eller i hur många dagar jag har gått omkring och lyssnat på GAAAHHH GAAAHHH GAAHHH.!!! hela förmiddagarna. Kanske har jag som konsekvens av detta ojlud tappat tidsuppfattningen?! hjälp..

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

oooh my god! Fy faaan vad irriterande de måste vara! Och jag som stör mig på mössen som springer uppe på vinden, och lärkorna eller vad fan de är för fåglar som prasslar i sitt bo. Haha men inte fan har jag en störande skrikande stor fiskmås! hehe



Lider med dig gumman! Puss

2009-06-02 @ 09:57:10
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: t

HAHAAA, du är så rolig!

2009-06-04 @ 13:26:19
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0