När allt annat rasar..


Vad skulle man göra utan familjen? Veckan som gått och helgen som passerat har varit händelserik på gott och ont. Genom att blogga blottar jag en del av mitt liv, delar med mej av mitt privata, dock är den offentliga delen oftast väldigt minimaliserad. Även denna gången.. Skillnaden är bara att denna gången, på grund av allt som hänt, så har jag inte så många andra funderingar i mitt huvud. Alla i-landsproblem (även om dom ibland är roliga) känns så löjliga och betydelselösa. Jag har inte haft energi eller utrymme för andra tankar, så därför avstod jag helt enkelt från bloggandet helt och hållet, för denna helgen var alldeles för händelserik på gott och ont.

Funderingarna reser ännu längre ifrån mej och mitt förnuft..



Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Okey, hihi snygg nödlösning ändå du kom upp med i förra ;) hehe Jaaa, så mkt enklare har de blivit allt...



Oj, härligt. De kanske inte var så dåligt pyssel jag börjat med då. Dyrt men kul =)



Jaaa, vi ses gärna framöver när lilleman här frisknat till. Nu mår jag bättre o är bara snörvlig typ... skönt!



Ha en kanon fin dag och en mysig kommande helg gumman så hörs vi! Puss

2009-06-11 @ 08:57:20
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0