Strålande helg.!


En strålande helg har passerat. Helt fantastiskt väder. Igår var Mios farmor och extra farfar på besök, jag hade bakat tårta.. Dels för att farmor fyllde år i lördags och dels för att de var morsdag, inte vilken morsdag som helst, min första att firad som mamma.! Vilken tårta sen.. Antagligen den godaste och finaste gräddtårtan jag någonsin gjort. Att det var färska svenska jordgubbar på var ju inte fy skam heller. Mmm..


      

Fin va?

Jag lagade även min underbara kycklinggryta till middag, och efter god mat och god efterrätt så begav vi oss till askimsbadet där vi tog en runda minigolf. Riktigt mysig i glassvädret. Tyvärr fick vi inte med kameran, så jag har inga bilder att bjuda på från de, men ett par på Mio slänger jag upp iallafall.





         




Han är grym på att lyfta huvudet våran lilla Buddah baby.

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

oj oj! Vilken läcker tårta! Hoppas den smaka lika gott som den såg ut att göra. superfin o sommrig



Baby Buddah är så goooo! =) Puss

2009-06-02 @ 09:58:36
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: sofia

gud va fin han är :) nova kanske ska skaffa sej kille i götet ;)

Och tårtan! Tummen upp! Ska nog kopiera de utseendet för en egen tårta :P

2009-06-02 @ 19:08:57
URL: http://smagrodor.blogg.se/
Postat av: Anonym

jösses vilken tjusig tårta! jag fyller år i spetember..så du vet när nästa ska vara klar ;) pöss

2009-06-04 @ 13:27:10
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0