Tänka sej..



I ett par veckor nu har jag försökt få Mio att ligga och roa sej i sitt babygym, men trots att jag själv legat där med honom, försökt visa att de inte är något farligt och tagit bort några figurer så de inte blir så mycke intryck på en och samma gång så har de helt enkelt inte fungerat. Men se idag måste vara dagen D. För nu liggar han där, "pratar" och slår på dom två figurerna och så har han legat i 15 minuter nu. Inte illa.. Han var nog bara för liten innan kanske och inte helt redo för ett babygym. (och vem gillar att träna egentligen?) hehe..

Jag vet inte om Buddah baby är i en tillväxt period nu eller vad de är, men senaste dagarna har han ätit med 1½ timmes mellanrum hela förmiddagarna och kvällarna. Ändå tycks han inte vara nöjd utan vill hela tiden ha mer.. Så igår kväll fick jag nog av att känna mej otillräcklig och nog av klagan från baby Buddah, så han fick sin första flaska mjölk ersättning (som jag ska koplettera med, inte ersätta med helt) och efter den somnade han snabbt. Härligt för både honom, mej och älskade J.

ha en fin dag mina nära och kära.
tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: sofia

det ska jag göra med novis också.. =)

Du vet säkert redan men ge inte för mycket direkt, de små blir hårda i magen då.. Men de viste du nog redan =)



kram S

2009-06-16 @ 09:55:59
URL: http://smagrodor.blogg.se/
Postat av: Mia

Får Jocke också? Hahaha. Så han slipper höra när han är gnällig eller? Eller menar du så att han får brösten för sig själv en stund xD

2009-06-16 @ 17:15:48
URL: http://familjenkaosi.blogspot.com
Postat av: Mia

FÖR Jocke också skulle det stå :)

2009-06-16 @ 17:16:36
URL: http://familjenkaosi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0