Vimmel..vad?


Dialog mellan mej och J nu på morgonen..


J - Okej hjärtat, då sticker ja till jobbet..

E - Ja.. Vänta. 
    (reser mej fort från soffan och kastar mej ut i hallen för att säga hejdå, men..)


E - Åhh guuud.. Shit.. Jag blev helt vimmel..yr.

J - Öhh.. Vimmelyr??? menar du inte vimmelkantig?

E - Joooooo.. Men jag fick typ blodtrycksfall och kunde inte komma på kantig.


Dock har jag aldrig hört talas om att blodtrycksfall kan orsaka tillfällig minnesförlust.
Men jag skyller självklart på de ändå!

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Hahahaha! Ibland är de gott o höra att de finns fler knasiga själar där ute :-) Puss på dig gumman

2009-06-19 @ 14:36:18
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0