ångpanna.


De är så varmt! Vart jag än befinner mej, vad jag än gör så känns min kroppstemperatur skyhög.! Tidigt tidigt imorse kröp J intill mej och la armen runt mej.. Då åkte mitt täcke av direkt, (de låg redan visserligen bara över vänster benet, men ändå) efter en stund säger J dock; -nej shit.. Jag vänder mej om igen, du är som en ångpanna.!

Jag har kommit med lite små ideér för att underlätta och kanske minska mina svettningar. Ex; stänga av alla element i lägenheten, alltid ha öppna fönster någonstans i lägenheten, ta ut täckerna ur påslakanen(rna?) J som inte alls är så varm av sej har inte riktigt nappat på nått av förslagen än.. -Lugna dej lite nu va.. Brukar vara svaret från honom när jag, snilleblixten slår till igen och är påväg att fylla sängen med frysklampar.

Nej, de är tidigt.. Men jag ska försöka ringa kära mamma Kaos. Hade en fruktansvärd dröm inatt där hon var med och även om jag vet att detta omöjligt skulle kunna ha hänt,
så drar oron igång. Måste kolla så att hon mår bra.

Ha en fin dag mina nära och kära.
tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0