hemma igen..


Ja som rubriken förtäljer är vi hemma i Göteborg igen, de va la gött änna.!
Jo faktiskt var de riktigt härligt att komma hit och se att backen är helt torr, och snödropparna har överlevt i rabatterna. Mindre kul var de att vakna i morse med en svullen hals och täppt näsa. Får tacka min älskade J för att han lämnade över sina baciller till mej lagom tills han blev kvitt sin förkyldning. hehe..

Jag kurerar mej så gott jag kan nu inför morgondagen. Då har jag ett möte kl 09:00 och ett kl 10:00. Som om de inte skulle vara tillräckligt? Nej en föräldragruppträff äger rum kl 16:30 också. Fast de är klart, den träffen ser jag fram emot. Vi har alltid så trevligt när vi sitter där och tjötar, sen är de väldigt informationsrikt också.

Nej, nu ska jag äta ett till päron och dricka en kopp vanlij te med honung.
Mmm..

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: t

tack igen för att jag fick lifta med er! :)

2009-03-16 @ 17:31:16
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0