Lite bilder, lite kärlek.


Här kommer fotona som jag lovade.
Igår hade jag en hel dag med kära fröken T, hade med mej kameran för jag tänkte passa på att fota lite, men den blev tyvärr glömd i fickan. Hade en hel mysig dag iallafall. Fikade och fixade massa ärenden som fröken T hade. Sen på väg hem hämtade vi upp fröken Ts arbetande karl A och väl hemma lagade vi mat.. Inte vilken mat som helst, gratängen jag natten till igår drömde att jag lagade. Blev väldigt gott faktsikt, dock var jag aningen snål med kryddorna.. Men fullt ätbart var de iallafall.

Nu ska jag snart knalla ner till Vårväderstorget och hämta ut ett paket med en vår jacka jag beställt.. Hoppas hoppas hoppas att storleken passar bra. Får väll dock vänta några veckor innan de blir premiär för den.



Lite kärlek i min vardag.




         


Här är då magen och ego bilderna i vecka 34.
Tycker jag börjar klä mej lite som tjockis, speciellt med den söta koftan.


Kommentarer
Postat av: nänna

fina bilder, du e så söt gumms! =)

längtar tills ja går runt me en sånn mage.. ;)

2009-03-05 @ 14:48:11
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Mmmmmysigt!! hihi gulligt att J var med!



Älskar fotot i mitten på dig... Så fint med koftan tycker jag... puss

2009-03-06 @ 18:12:27
Postat av: Doris

vilken fin mage du har. Kommer ihåg att Theresia nästan sket på sig av skräck första gången hon såg en spark när jag var gravid.

Känslorna bara stormar fram när man är gravid, det bästa är ju dock att det inte är långt kvar, och när bäbisen är ute så finns det inte en sekund mer som man känner sig ensam^^

2009-03-08 @ 00:45:15
URL: http://dorisnova.blogg.se/
Postat av: Ritva

Va fina bilder du tagit av magen. Oj vad din mage har vuxit mycket sen sist jag såg den. Nu är det inte många veckor kvar tills det är dags....

Detta ska bli spännande tycker vi :=)

2009-03-08 @ 16:07:58
Postat av: Ellen

Fina bilder Emmeli =) Snart dags nu!

2009-03-12 @ 12:30:04
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0