på promenad i stan.


Vilken fin dag de har varit hittills.
Åkte in till stan och mötte upp kära fröken T. Promenerade runt lite och fick gjort vissa ärenden. Sen blev de espresso house för lååång fika/lunch. Lilla M kikade förbi och sa hej innan hon skulle med tåget också. Trevligt trevligt.. Nu är jag hemkommen efter att suttit i bilkö i typ 30 minuter. Var så snäll och körde min J till andra sidan stan, vid absolut sämsta möjliga tidpunkt skulle jag genom Tingstadstunneln också.. så korkat och värdelöst, dock lite härligt och kul när man kan sjunga hur högt som helst i bilen för sej själv utan att någon hör. hehe.. och jag tog mej hem så smånigom.

Vill passa på att tacka alla som lämnat så fina och glädjande kommentarer om min magge. De sätter ett leende på mina läppar och gör mej väldigt stolt.! 
Ni är för söta.. så Tack!

Nu har de börjat regna här på västkusten, men med tanke på dagens aktiviteter (även om de bara bestått av lite promenad) så känner jag ändå att jag kan sitta inne och se på någon bra film med gott samvete och äta päron. Mmm.. päron alltså.! Jag har aldrig riktigt varit den som köpt päron och ätit speciellt mycke av de tidigare, men nu började de med att J kom hem för någon vecka sedan med 3 stycken av denna himmelska frukt. Dom gick åt samma kväll och nästa dag var jag tvungen att köpa mer. Nu har jag ätit 2 - 3 stycken varje dag sedan dess.. Såg nästan rött i lördags när vi hade besök och en person frågade om han fick ta ett, skit jag skulle gömt dom och inte lagt dom i fruktskålen. Jag svarade -ja okej.. Men kan nog gissa att min blick sa något helt annat där, för han såg plötsligt nervös ut. Hahaha.. Jag är iallafall glad över att min craving är något nyttigt som man mer än gärna kan äta en ordentlig mängd av.

tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0