Piiip-piiiiip-piip-piiip.


Valde att censurera min rubrik, men de gick verkligen åt piiiip piiip piiip för Frölunda ikväll. Drar långa, allt annat än vackra ramsor i huvudet just nu, och har du inget trevligt eller snällt som muntrar upp mej att säga / kommentera så kan du gå och äta nått äckligt istället. Så de så.. Jaja. Ska försöka att inte vara bitter, de är ju ändå som de är.. riktigt tråkigt med andra ord. Har ju minst en match kvar i Jönköping på lördag. Ska hålla tummarna och be till hockey guden fram tills dess.! Alltså klockan 15:30 drar de igång på kanal 5 nu på lördag igen.

Åhh du store allsmäktige hockey gud, låt pucken stanna och hålla sej framför Honken i nästa match, se till att våra spelare inte tröttnar och blir ouppmärksamma, fortsätt ge dom chanser men se till så dom får mål ett gäng gånger också. Sist men inte minst; förse alla HV71 spelare med skavsår! Och jag lovar jag ska inga andra hockeygudar hava jämte dej. Ära isen, skridskon, pucken i höjden.. Inte att förglömma, klubban du gjorde i slöjden.! Amen.


Kommentarer
Postat av: Mia

Neeeej va tråkigt för frölunda.... NOT!

2009-03-27 @ 19:29:50
URL: http://familjenkaosi.blogspot.com
Postat av: -svantes mamma-

hej gumman... är allt bra???

länge sen du skrev o jag undrade bara :)

puss o kram

2009-04-01 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0