Sammanfattning..


I fredags vinkade jag adjö till kära Göteborg och begav mej till Borås för en helg med underbara mamma kaos hon var förkyld, så de bjöds på lugna film kvällar, massa godis och god mat. En hel del tjöta stunder med en kopp kaffe i handen fick vi också tid till. Tack för en riktigt fin helg älskade vän.

I söndagskväll hade jag och min J en myskväll. Vi intog båda ett liggande läge i soffan, kikade på tv, diskuterade allt från framtid till tåludd och hade helt enkelt en härlig kväll i varandras sällskap. Måndagen spenderades till stor del på Mölndals sjukhus, efter Js olycka i fredags.. Men de bjöd på glada nyheter iallafall. Sen tog vi tag i något vi skjutit på tillräckligt länge.. Vi besökte babyproffsen och inhandlade ett babyskydd, plus lite andra små saker. Hämtade även ut vårat gratis paket.! Så igår kväll satt jag på golvet i vardagsrummet och gick igenom babyprylar! Riktigt roligt faktiskt.! Sen fick jag mej ett av mitt livs skrattattacker när jag kollade på "Ballar av stål". Hahaha.. Till er som såg de vill jag säga; -Ja, jag är fortfarande i "kiss o bajs" åldern. Till er som inte såg de.. -Oroa er inte, ett ord "webbtv". Är vi inte lyckligt lottade så säg vad?

Just de..
På väg till Borås hörde jag ett skrämmande ljud från vår bil. Metall mot metall vid varje bromsning.. Ajajaj.! Så denna helgen som kommer får ändrade planer, vi åker helt enkelt upp till Värmland och får hjälp av familjen att laga vårt trogna transportmedel. Kan ju vara skönt att ha de gjort innan liten bestämmer sej för att vistas på utsidan av min mage.

Idag var de sista gången vi var på föräldraträff, men ska se om jag inte kan försöka hålla kontakten med några av dom andra blivande mammorna. Vore trevligt.! Vi hade kul iallafall, satt och pratade så tiden rann iväg och dom hann inte gå igenom allt som var planerat. Men de viktigaste fick vi med oss iallafall. Hehe..

På väg hem från träffen kläcker J nått fint;
-Oj, ja trodde bänken var ett rådjur.!

Det får avsluta dagens lååååånga inlägg, som dessutom inte ens bjöd på ett foto.! Jag med min tråkiga blogg. Får kanske ändra på detta längre fram. Mer foton, mer färger.. Hmm.. Ideér finns ju, men än så länge bara i mitt huvud. Tills nästa gång.. Ta hand om varandra och ha en fantastisk vecka mina nära och kära.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag såg också ballar av stål! Sjukt roligt vad det!

2009-03-24 @ 21:15:21
URL: http://caroline-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0