Älska.



Kommentarer
Postat av: Ellen

Ah vilken söt bild =)

2009-05-08 @ 21:18:59
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: t

vackra ni. hoppas vi ses snart!

2009-05-08 @ 21:31:58
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: -svantes mamma-

WOW!!! Vilken sjukt vacker bild... Det är kärlek det! (L)

2009-05-09 @ 12:44:46
Postat av: Sofia

va fina ni e =)

2009-05-09 @ 15:45:12
URL: http://smagrodor.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej!



Jag kikar in ifrån svantes mammas blogg..



Tänkte bara tipsa om att det finns näsdroppar till barn på apoteket, rätt nya för barn under 1 år. Min lilla flicka riktigt hatade koksaltlösning så jag köpte dom där dropparna istället.. Dom heter Iliadin!



Mvh Jossan

2009-05-10 @ 18:45:59
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: -svantes mamma-

Hej! Svante börjar må bättre. Febern haar lättat men han har blivit lite snorig. Stackars Mio då...



Såg över om att hon tipsa om näsdroppar på apoteket. Renässens tror jag de hette. De funka kanon för Svante när han var bebis. Men så klart så gnälls de lite första droppen som kommer. Men ha tutten i beredskap så är allt frid o fröjd sen.



Ska till bvc imorgon.... Ska se vad hon säger om att vi har bebis-möten inplanerat både med Julia o Selma (imorgon) o er. Vill inte komma om de är fara för smitta...



Ha det fint gumman! Puss

2009-05-10 @ 21:22:19
Postat av: "Moster" J

Hej kärlekarna.

Jag säger bara: VILL HA. Vilket vakert kort. Hoppas att vi ses snart.

Pöösss.J

2009-05-11 @ 22:17:08
Postat av: "Moster" J

Hej kärlekarna.

Jag säger bara: VILL HA. Vilket vakert kort. Hoppas att vi ses snart.

Pöösss.J

2009-05-11 @ 22:18:49
Postat av: -svantes mamma-

Hej gumzigumzan & Mio!



Tack så mkt... hihi det är min nya hobby o jag mår så bra att få sitta o pilla lite. :) Hihi vad jag känner mig glad att du gilla den, haha Hoppas Mio känner sig stolt då ;) hehe



Bodysarna är köpt billigt på Lindex, men färg, stämplar, duttar, bokstäver är köpt dyrt på Panduro. Tror jag har lagt ner över 650kr på allt. :-/ Inte klokt. Men man behöver juh inte köpa hem så mkt som jag gjorde på en o samma gång...



Usch då, låter inget vidare... Baby buddah inte smitta ner mamma o pappa så :-p Hoppas ni inte blir värre då.



Nepp, här snoras o hostas de vidare... :( Puss o kram till er

2009-05-12 @ 14:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0