Dagen med fröken T.


Just de. Förra fredagen träffade ju jag och Mio upp kära fröken t och efter en tur på stan åkte vi vidare mot majorna för att spana in hennes nya lägenhet. Måste ju få erkänna att lite små avnudsjuk (men fortfarande på en hälsosam nivå som alltid) är jag ju. Ligger så fint till och att hon & a får tillgång till bastu / litet gym / fantastiskt mysig utegård /rum med pingisbord (om jag inte minns fel) och att dom har balkong är ju ingen dålig bonus direkt.


Tack för en fin dag vännen. Skönt att få dricka te och ventilera sej lite i trevligt sällskap.
Mio tackar för lånet av kudden också. ;-)


Okej.. Nu till en av mina knepiga funderingar..

IKEA som i princip har allt! När ska dom börja tillverka typ portabla balkonger? Till exempel en stor korg med träbotten, bara att öppna fönstret och hänga fast mot innerväggen/fönsterblecket eller liknande, sen kan dom döpa skiten till; Frustrerad lägenhetsboende. (eller va kallar man någon som bor i lägenhet?) Hmm.. Denna idé kanske man skulle lägga patent på innan den blir stulen? Fast å andra sidan, om någon annan tar på sej ansvaret för att tillverka eländet och jag bara kan få min balkong, ja då är jag nöjd.!

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ah vet du vad, när du skrev om "portabel balkong" sa kom jag och tänka pa nagot jag sag pa teven för ett tag sen. Det var i Tysklands motsvarighet av "Extreme home makover". I ett av programmen satte de in en utdragbar balkong. Den var liksom inbyggd i fönstret och sa kunde man bara "veckla ut den". Den var inte sa stor, men det verkade smart.

Svart att förklara bara sadär, försökte hitta klippet för att visa dig, men hittade det inte tyvär...! ;-)

2009-05-26 @ 14:13:21
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Ellen

Svar: Ja Yohannas lat var jättefin, fast jag är lite sadär anti ballader i ESC ;-) Sa jag tyckte inte att den skulle vinna.

Inte behöver du be om ursäkt för det, jag förstar att du inte alltid har tid till det. Sa det är ingen fara.

Tackar, just nu regnar det inte i alla fall ;-)



Ha det sa bra =)

2009-05-26 @ 17:31:25
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Ellen

Svar: Självklart far du göra det =)

2009-05-26 @ 17:36:11
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: fröken t

tack själv godingar! :) och vad fin din blogg blev!!

2009-05-27 @ 22:19:16
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0