Fika, presenter och röstning.!


Igår var jag och Mio som vanligt uppe med tuppen, eller iallafall med pappa J innan han for till jobbet! Vi gjorde oss i ordning för en tur på stan.. Väl där mötte vi upp finaste fröken T som tog över tröstandet av Buddah baby så jag kunde handla födelsedagspresent till svärfar. De smögs även med en liten present och överraskning åt min J. Efter detta blev de fika, där lilla kompis M dök upp också. Oj va solen sken på oss, och så varmt de blev där. Härligt! Mio skulle såklart inte ligga lugnt och stilla i sin vagn nej.. Han avskyr att ligga på rygg den pojken, så han fick sitta uppe med oss och kika runt med sina små mörkblå.!

Sen när de blev dags att åka hem, ja då mötte vi upp pappa J. Vi stannade till vid hjalmarbrantningsplatsen och passade på att rösta! Där kom pappa J med den fantastiska idén att ta vara på solen och promenera hem, de blev ännu ett stopp vid Wieselgrensplatsen längsvägen, där vi köpte varsin glass. Promenaden tog sin lilla tid, men de var mysigt att bara gå och prata och kisa mot solen.

Idag står tvättvikning på schemat. Vi hade ju tvättid i måndags och har fortfarande hela vardagsrummet fullt av ren tvätt. Nej, nu står de still i huvudet på mej och jag vet inte vad jag ska skriva mer. Skulle kunna berätta tusen saker till säkert, men känner mej väldigt ointressant för stunden, de beror nog på att jag är väldigt trött. Ska nog sätta på lite kaffe innan jag börjar med nått annat.

Ha en fin dag mina nära och kära.
tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0