Kategorier.


Jag håller på att ordna lite med min blogg, har skapat lite olika kategorier och hela morgonen har gått åt till att sorta 180 inlägg. Jisses.! Tycker de borde finnas ett enklare sätt att flytta ett inlägg från en kategori till en annan, och vem vet? De kanske finns ett enklare sätt, men jag kom då inte på de.

Nu blir nästa projekt att skapa en ny header. Dock är jag lite småkass på de, så de tar sin lilla tid. Vill egenligen göra om hela utseendet, men de har jag varken ork, tid eller kunskap till.

Just de, söndag var det ja..
tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: t



du har minsann tålamod du! och när du är färdig kan du ju alltid kitscha till min blogg om du vill ;) la upp korten på dig och mio från sist, hoppas det är ok? kramar!

2009-05-24 @ 18:50:12
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: -svantes mamma-

Jag har gjort detsamma... gått igenom flera sidor med inlägg för att sortera. Ända från början :( Finns tyvärr inget lättare sätt :(



Men visst känns de skönt att ta itu med ;)



Puss

2009-05-25 @ 09:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0