Onsdag, torsdag och fredag.


Onsdag:

Ja, då hade vi besök här av söta sprattliga lilla Svante och hans goa mamma. Hon hade handlat med fika, och jag är inte den som säger nej till en bulle eller två. De pratades om bebisar och massa annat som hänt sen vi sågs sist. Jisses, lilla Svante såg inte alls så liten ut längre bredvid Mio. Jag längtar till vi kan få Mio att skratta så härligt som Svante gör nu, inte nog med att han skrattar, han sjunger gärna dessutom också. Både jag och Svantes kära mamma tog en del foton, dock stal jag några från hennes blogg, då jag tyckte dom blev lite bättre.. Plus att jag fick komma med på ett par.

 
     


(bilden fixad och stylad av Svantes mamma)


Torsdag:

Har jag egentligen inte så mycket att säga om denna dagen. Den passerade till slut iallafall och vi fick inhandlat ett babygym till Buddah baby ♥ , en stekpanna och en ny matta till köket. Inte dåligt de.




snygging.

     

tro de eller ej men på första bilden här flinar han faktiskt.


Fredag:

Ja så idag är de fredag, klockan har redan börjat ticka iväg och de regnar ute. Men vi har trots allt resten av hela dagen framför oss. Snart ska jag ringa fröken t också, tanken är att vi ska åka och hälsa på henne och få spana in hennes och hennes a´s, nya lägenhet.! Lite planering om träning i framtiden ska diskuteras dessutom.
Ha en fin dag kamrater, nu ska jag försöka få liv i min trötta kropp, med en kopp kaffe.
(försöker egentligen dra ner på kaffet, med som sagt, de är ju ändå fredag idag)


  

Baby Buddah har fått halvt utstående öron upptill, precis som sin mamma.
Tack för ordet.



en 'liten' parentes.
Hur skulle jag klara mej utan min älskade vän Mia, hon som får ta del utav de glada, roliga.. Men framför allt, alltid stannar och lyssnar även när de vänder och blir argt och ledsamt. Du är guld värd och gör mej till ett starkare jag, bara genom att finnas där, lyssna och vara du. Älskade vän och min sons fantastiska blivande gudmor.! Tack än en gång. ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

va fin han är, båda två föresten :) o jätte fina bilder!

2009-05-22 @ 19:02:38
URL: http://smagrodor.blogg.se/
Postat av: Mia

Åhhh älskade vän. Tack själv <3 PUSS

2009-05-22 @ 20:01:35
Postat av: -svantes mamma-

heeej!



Hihi du fick mer än gärna ta korten :) Hihi

Håller med dig, Svante är inte alls liten längre. hade jag vetat att de skulle gå så fort hade jag gett han "stopp att väx" haha :P



Mio är supersöt... Menar de verkligen.

Åååå gud vilken liten charmknutte när han ler. :D



Puss o kram

2009-05-23 @ 13:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0