Rullande vardag.


Idag insåg jag ännu en gång att de gått lite för många dagar sen jag duschade senast. Tro de eller ej, men en så simpel sak glöms snabbt bort i de nya vardagslivet.! Frukosten serveras oftast på eftermiddagen för mej, och plötsligt då och då inser jag att jag aldrig gick på toa när jag var kissenödig senast.. Vid de stunderna är de oftast akut bråttom till keramiktronen dessutom.! Mio fick snällt sitta i sin stol medanns jag tog en snabbdusch idag iallafall, kan ju inte gå runt och stinka hur mycket skit som helst. haha..

Idag fick jag prova på något nytt! Jag har utövat konsten att skala potatis och gunga en babysitter med ena foten samtidigt. Sicken stålkvinna jag är från stund till stund.! hehe..

Nej, nu har jag annat att återgå till.
tack för ordet.


         

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Haha ja jag hade svart att halla mig för skratt i telefonen ;-)

Joda här är det bra. Hoppas allt är bra med er ocksa!

2009-05-06 @ 19:54:27
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

hihi lilla lortgris ;) Hehe

Jag fick dock duscha så ofta jag ville, fast niclas var hemma så stressade jag mej alltid in o var typ ute lika fort. Jag litade inte riktigt på att N skulle klara av det medans jag var inne i duschen. haha, men man lär sig o släppa lite på sin kontroll... =)



Ska bli kul att ses snart!!! =) KRAM & PUSS

2009-05-07 @ 10:36:34
Postat av: Julia

Hej på dig!

Ni verkar ha det bra i er nya tresamhet!

Jag har precis samma problem som dig, vaddå min hygien o hinna gå på toa? Nää, men lillan är bytt o skinande ren!!! =)

Ha det gott.

Kramar

2009-05-08 @ 09:23:56
URL: http://juliettans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0