sol sol Sol..


I större delen av vårat avlånga land skiner solen idag, och så även i Göteborg! Varmt är de och inte blåser de lika mycket idag som igår heller. Underbart med andra ord! Så detta blir kort.. Nu ska jag nämnligen göra i ordning mej själv och sen dra med mej lilla Buddah baby (som var färdig och redo att möta dagen för flera timmar sedan, men som valde att ta en lur i soffan ett litet tag) ut i solen.. Ha en fantastiskt fin dag mina nära och kära.

Förresten; va sugen jag blir på att köpa lite fina sommriga toppar och tunikor när vädret är så fint.. Ska nog försöka lura med mej min älskade J ner till backaplan när han kommer hem om någon timme.!

tack för ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0