Värmland, dusch och storhandling.


Förra veckan, mellan torsdag och fredag närmare bestämmt kom min svärmor och Mios goa farmor hit. Hon hjälpte till att vår städa, fönstrerna putsades, golven moppades, växter tvättades av och alla hyllor m,m dammtorkades. Tro mej, när de kommer till städning och något ska göras för min kära svärmor, ja då ska de göras ordentligt. Så mina försök till fusk och genvägar var lönlösa. Men åhh, va härligt de är nu när allt är klart!

På fredag när svärmor/farmor skulle åka hem till Värmland så tog jag och Mio S40 och följde efter. Hade en jätte mysig helg, god grillad mat och lite shopping. På söndagen innan hemfärd blev de även ett besök i Glava hos Mios gammel mormor och gammel morfar. Sen stannade vi även till hos min älskade lillebror, och vi passade på att dela på en pizza hos Mios morfar och extra mormor.

Igår lagom tills pappa J kom hem från jobbet så lyckades Mio lägga av en brakare som hette duga. De resulterade i en dusch tillsammans med pappa. Inte helt fel om man får dömma av Mios ansiktsuttryck. Eller va säger ni? Ser rätt nöjd ut, fast de är klart! De brukar han göra så fort han skitit ordentligt.. hehe.

                     
           


Igår lyckades jag även fånga Mios underbara leende på bild. Dock blev fotot jätte suddigt (de ser ut som att han har 4 ögon) för jag ville inte blända honom med blixten. Idag fick jag ett par fina foton på honom ändå, fast de är klart leendet lyckades jag inte få med. De är riktigt svårt. Men både igår och idag har jag fått honom att le genom att sjunga, göra ljud och kittla han under hakan. De är så fantastiskt att se honom le, helt otroligt vilken känsla de ger.!


     


Idag har vi ett bvc inbokat kl 16:00. Se om buddah baby har växt något sen sist. De tvivlar jag dock inte på att han har.. Innan de så kommer kära fröken t på besök, ska bli promenad och glass i solen. Om inte solen hinner försvinna, jag ser hur molnen drar ihop sej utanför mitt nyputsade fönster. Var längesen jag träffade fröken t nu, så de ska bli riktigt kul. Ha en fin dag mina nära och kära. Nu är de dags för frukost tror jag minsann..




             baby Buddah love.



Just de.. ha, vi var och storhandlade igår. Så nu är vi 4 kassar med mat rikare och 1200 riksdaler fattigare. Att öppna kylen ger automatiskt ett leende, och idag ska jag laga nått gott, har så många möjligheter nu bara så jag vet inte vad än. Men de kommer bli mysigt med sen middag framför desperate housewives ikväll.

tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: fröken T

åh, tack för din uppmuntran kära vän, och tack för vår get-together senast, alltid lika trevligt! :D

kramar

2009-05-20 @ 11:04:35
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: -svantes mamma-

ååååh såmysigt de såg ut med duschen =) hihi



Han är verkligen jätte söt lille Mio, allvarligt talat!!!

tack för senast gumzan! Puss o kram

2009-05-21 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0