blogg på kylning?


Bloggandet har lagts på is (kylning?) ett tag nu. Men anledningarna till detta straffbara brott är
1, alla planer för framtiden som tar upp större delen av mina tankar nu, mer om de kommer längre fram när (om?) planerna börjar gå i lås.
2, Lilla mister Mio Nesta, han reser sej hela tiden och överallt nu mera. Mitt mamma hjärta stressas sönder och jag måste vara max 5 cm ifrån honom då han är lika duktig på att plötsligt tippa som han är på att resa sej.

Så där har ni de. Ska ju självklart försöka uppdatera er lite då och då, men de kommer inte blir lika ofta under närmsta tiden. Hoppas alla har överseende. Ta hand om er mina nära och kära.

Tack för ordet.


Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

hihi förstår precis hur de känns när mammahjärtat är oroligt :)

Mio är så duktig så!

2009-11-19 @ 18:37:19
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: mormor

Duktiga guldklimpen som reser sig upp överallt. Det är så att man får ett oroligt hjärta när detta börjar. Men det hör liksom till. Ingen tröst precis men det går över fast det tar sin tid. Kramisar på er hela familjen. Hoppas att vi ses i kväll.

2009-11-20 @ 08:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0