Han är starkare än tarzan!


Oj oj oj.. Nu börjar saker och ting hända riktigt fort.
Plötsligt en dag, 30/10 för att vara mer exakt, så satte Mio sej upp själv från liggande.
Nu är de rena barnleken för honom, vill han sätta sej så gör han de utan minsta krångel.
Men i måndags (2/11) gjorde han något nytt! Han reste sej själv i sängen sin.
Jisses! Liten blir, om inte stor än, så större iallafall.
Senare samma dag, reste han sej även mot soffan i vardagsrummet.

Bild bevis!


        


Utöver detta börjar han trivas ganska bra med att leka lite för sej
själv från stund till stund. Han pillar på saker, de är mest spännande,
pilla och utforska! Gärna sådana saker som känns helt lugnt att han drar i,
bankar i golvet, tuggar på och kastar iväg också som tex, Xboxet,
Xbox kontrollerna, Xbox spelen, Vinyl skivorna, cd skivorna, TVdosan,
bordsduken, alla sladdar inom räckhåll osv..
De är då man som förälder behåller lugnet,
läggar huvudet på sne och ler åt sitt älskade barn.
Eller?



    


Älskade barn.


Kommentarer
Postat av: Sofia

men GUD va han växer fort! =)

2009-11-05 @ 14:33:12
URL: http://smagrodor.blogg.se/
Postat av: -svantes mamma-

Men OJ vad duktig han är!! Haha Svante lärde sig precis att sätta sig upp och ställa sig mot grejer. Haha min lilla segstartade kille ;)



Fin bild på Sept-babyn Mio! Hihi gullunge...

2009-11-05 @ 15:55:01
URL: http://nykick.blogg.se/
Postat av: TANT T

åh så duktig! nu kan han ju tugga på sängkanten utan större problem ;) puss på er!

2009-11-05 @ 16:39:50
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: pappa

Ja du kanske ler,men det är mina vinyl,cd skivor och x-box saker..Hehe..

Men så klart,man kan inte räkna med annat..

Jag skall dock mio proofa allt det där...Nån dag..:)

2009-11-05 @ 18:54:50
Postat av: mormor

Jisses vad han ser go ut MÖSA MÖSA. Mio kan du cykla ut till gammelmoster? Så kan du ställa dej på tåget till mormor. För stå det ser jag att du redan kan, för kameran ljuger väl inte? Jag kommer och hämtar dej i Åmål. Puss och kram på er alla tre.

2009-11-05 @ 22:39:04
Postat av: Gammelmoster!

Harrejöses jag tror jag swimmar när man ser han! Nu måste vi snart träffas! Puss i jumsken på er!

2009-11-06 @ 11:23:49
Postat av: jessica

härliga bilder

2009-11-09 @ 11:20:51
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0