En bra dag.


Idag kommer nog bli en bra dag.
Mio sov hela natten, och jag är mer utvilad än någonsin.
Kaffet är starkt och smakar gott. Mio är på glatt humör och jag lika så.
Ja, denna dagen kommer nog bli en bra dag.

Igår kom kära fröken T på besök till den här stadsdelen.
Vi tog våran standard Hisingsrunda, en promenad som tar ca 1 timme.
Perfekt! Det var verkligen härligt att komma ut i höstluften.

Ikväll håller jag tummarna för att vi ska simma,
men om de inte skulle bli så, får vi ändå försöka ta de snart nån dag.
De är hög tid att sätta min kropp i rörelse. Den mår bra av de.
Fast mina armar klagar inte över den träningen de får,
helt lätt är de inte att bära omkring på en 8 kilos bebis..

Ha en fin dag mina nära och kära.
Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Lolo

Du får anvænda mio som hantel och træna med honom!

han e perfekt, ju starkare du blir ju tyngre blir han! du kommer bli biff!

2009-10-20 @ 22:30:43
URL: http://lololiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0