Morgon kaffe vs. magsmärtor.


Hade så fruktansvärt ont i magen tidigare imorse, på höger sida dessutom. Så en lång stund trodde jag att min blindtarm gett med sej. Jag menar, båda mina bröder har fått plockat bort sina, så varför skulle jag vara sämre? hur som helst efter mycket kvidande och vridande, positions varierande osv, så kom jag på ideén att prova med 2 panodil, för tänk om de skulle hjälpa? De gjorde de också! Så nu är smärtorna glömda och bort blåsta.

Funderar på exakt hur pinsamt de skulle vara om jag inte stoppat i mej panodilen och efter mycket lidande valt att ringa 112? Tänk att komma in där, dom kikar på en och frågar; har du provat någon mild smärtstillande? Och jag svarar då; neheeej du, jag har så jäkla ont så jag har inte haft en tanke på de faktiskt. För att sen få till svar; Ja åk du hem och prova dom, för du har mensvärk. Det hade ju inte varit lite pinsamt de.

Smärtorna kan också ha berott på att jag hård tränade igår, eller ja, simmade en timme iallafall. Men på min otränade kropp kan även de sätte sina tydliga spår! Kaffet kallnar. Ha en fin dag mina nära och kära.

Tack för ordet.


Kommentarer
Postat av: lolo

HAHA, jag hade också skitont i magen tidigare i veckan och tenkte shit nu har jag fått nån allvarlig inflammation eller nåt! Ska jag ringa legevakten??!! Men så lugna jag mig lite och tänkte att jag kan ju vänta liite och se om de blir bättre och se de blev de!! tur vi vänta;)

Saknar dig vännen men snart så...

kärlek o kramar, du e bäst

2009-10-23 @ 12:46:33
URL: http://lololiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0